کاربران آیفون ۱۴ از نقص فنی و مشکل راهاندازی مجدد خودکار گوشی خود خبر دادهاند | بهمن 1401
حساب کاربری Black Cat Complaints در ویچت، تعداد زیادی شکایت از کاربران آیفون ۱۴ دریافت کرده است که همگی گوشی خود را از نمایندگیهای مجاز خریداری کردهاند. برخی از این افراد ادعا میکنند مرکز خدمات مشتریان اپل در پاسخ به مشکل آنها اعلام کرده است این موضوع نقص سختافزاری نیست. بههر حال پساز زیاد شدن گزارشها، مرکز خدمات اپل به کاربران اعلام کرد مشکل از ارتقای نرمافزاری است. اکنون بهنظر میرسد مسئله بسیار بزرگ است و بسیاری از دارندگان آیفون ۱۴ خواستار رسیدگی سریع اپل و رفع مشکل هستند.
باید دید اپل چه رویهای برای رسیدگی به شکایت کاربران آیفون ۱۴ دارد و آیا راهکاری برای رفع این مشکل وجود دارد یا خیر. اگر مشکل مذکور، سختافزاری باشد شاید برطرف کردن آن و فراخوانی دستگاههای آسیب دیده، برای غول فناوری اهل کوپرتینو زمانبر و البته هزینهبر باشد. اپل به تولید محصولات باکیفیت و قابلاعتماد شهرت دارد بنابراین هرگونه شکست در مورد آیفون ۱۴ میتواند تأثیر بسیار زیادی بر دید افراد به این شرکت داشته باشد. اپل و فروشگاههای مجاز این برند تا کنون هیچ واکنشی به گزارشهای خرابی آیفون ۱۴ نشان ندادهاند.